Thursday, March 1, 2012

kata orang

kata orang..

Dalam PROSES MENGENALI seseorang TIDAK PERLU lama. TIDAK PERLU berharap. Andai DIA BUKAN TERCIPTA untukmu, PASTI dan PASTI diri akan KECEWA. JADI, bersederhanalah dalam APA JUA KEADAAN sekalipun . JODOH itu RAHSIA ALLAH


kata aku..

dalam proses mengenali dia, aku telah mengambil banyak masa. aku pernah berharap dan masih berharap.  andai dia bukan tercipta untukku, pasti dan pasti diri ini akan kecewa. ya Allah, seandainya itu yang akan berlaku, ku mohon agar ia terjadi dalam sekelip mata. agar kekecewaan yang aku rasa tidak terlalu meragut jiwa. atau Engkau jadikanlah ia satu proses yang sangat perlahan. agar aku bisa belajar untuk melepaskan..dengan hati yang penuh ikhlas. tapi, aku sangat sangat sangat berharap perkara itu takkan pernah terjadi. mungkinkah? =(



aku berdoa orang itu adalah DIA

0 bla bla bla: