Tuesday, August 19, 2008

few stories to shared


almost 3 bulan aku tak balik rumah.n' selama tu jugak laa blog ni tak b'update.kat matrix mana sempat nak bukak2 mende alah ni.even nak pi cyber remaja pon tak sempat.haish.act..bnyk sangat mende yg aku nak story..
Xx-------------------------------------------------------------------------xX
ok jugak masuk matrix ni.dapat roOmate yg best bangat~!![ain..mOon..wawa]tp wawa da pindah ke maktab..miss her ='( anyway..hidup mesti d'teruskan~!life kat matrix ni agak busy sbenarnya..aku je yg buat2 tak busy.heh.dasar budak malas..huhu.kat sini aku join KAKOM
n' rakan perpustakaan atau lebih d'kenali sbg puspahwan oleh moon.ngeee~bohongla kalau aku kata aku cukup masa utk settlekn semua mende.tutorial lg..study lg..kawad lg..quiz..blablabla.fuhh~ agak penat laa.bukan agak..MEMANG pnt.kadang2 aku tido awal sangat sbb penat en.n' kadang2 kena gak paksa diri bangun pagi2 buta utk siapkan assngment.ape2 pon..aku yg pilih jalan ni.ain n' moon banyak sngt tolong aku.act..aku t'haru sngt.siyesly~!ngee~thnx to them.thnx a lot friends!semoga Allah m'balas jasa baik anda..huhu


thnx for being my friends~

Xx--------------------------------------------------------------------------xX


aku join kakom or lebih t'perinci..aku join kawad.setiap petang aku ada latihan kawad.a week before ke negori..kami ada latihan malam n' di rsm.seronok.aku enjoy b'kawad.why?tah laa.mybe sbb darah tentera ada dlm dri aku kot.cewwah.poyo!budak2 kawad pon sporting.emm.n' tak kurang gak yg poyo abes.haks~



kmns[kolej matrikulasi negeri sembilan].agak b'umur.katanya antara yg t'tua.emm.aku paling gerun dengan tangganya yg akan b'gegar setiap kali kami yg memakai but ni menaikinya.urgh.rasa mcm satu bangunan nak runuth.hadoih.jenuh dok cover jalan.even dah lambat macam mana pon..kami still t'paksa b'jalan macam org nk pecah rumah.haks~



kawad.katanya lawa.100x better dari latihan2 yg kami buat.hmm.ada keraguan di situ.cik rozuwan tu nk ambil hati kita ke??soalan plg famous lepas habis kawad.haha.anyway..kami dah buat yang t'baik.mustaqim [one of our team member] black out time baca doa right after habis kawad dinamik.sadis bangat!aku dah dpt gelaran ratu air mata sebab dia.aiyoh.petang tu..mus tak dapat join kawad formasi.sekali lagi..air mata aku tumpah.haish.ada sorang sanggup ganti tempat mus..n' sanggup reset semua p'gerakan dia n' hafal semua p'gerakan mus.haih.n' again aku t'nangis.t'haru tak tentu pasal.tah pape kan.haih.latifah.latifah.semua lecturer datang tgk kami kawad formasi.nak bagi semangat agaknya.n' i noticed their tears.hmm.aku tak pasti kenape.diorang pon rasa macam ape yg aku rasa?hmm.seem so.esoknya..kami lawat mus.rasa tak sanggup nak tengok muka sayu dia.sedih.dia baik-baik je.demam panas yg over.temp range 40-42 dgree.kesian betul.thanx mus~



cheers.hmm.penat tapi syok.t'rasa mcm satu keluarga bila semua kumpulan b'gabung utk sokong satu kumpulan.barulah nampak teamwork kat situ.tapi..ada jugak yg sayang sngt suara.ceh~!ada emas kot dalam mulut diorang.nk buat macam mana kan..suara diorang.sabar latifah~!

semakin dekat dengan tarikh nak balik,semakin excited perasaan aku.heh.hipotesis yang bijak.tapi t'selit rasa sedih sikit.aku enjoy dengan team kawad ni.perasaan yg sama dgn team kadet polis dulu.hmm.so..petang before kakom habis..kami lepak sama-sama.[me,along,faryan,nini,ajim,akim,arif].makan bakso.buat break dance depan foyer kat pintu masuk kmns.hoho.seronok amat.terasa diri kembali ke alam comel dahulu kala.semua orang tengok pelik.argh!apa nak dikisahkan.janji kami bahagia.tok london@sir naim memang tak bley blah.hadoih.aku gelak sakan sampai cramp gusi aku.almost semua lecturer bajet garang je..padahal dioran gpon macam budak2.haha.before balik..kami dapat amaran dari sir."don't you dare to joke with me like this at kmpk..!" yes sir!

anyway..pasni aku pencen kot.yeah..pencen~!


if u believe,u'll achieve.hmm.

Back to work.

0 bla bla bla: