Thursday, May 1, 2008

S E M A L A M

lots good thngs happen.alhamdulillah.selalunya pagi2..abah yang kejutkan.but..dat morng..i wake up on my own~wah3.seronok betoi.heh.
then kne buli sama umi[iron baju puteri islam].tape2..anak solehah.ngEh3.prepare da most delecious+marvellous b'fast [nasi goreng daging kicap-orignal recipe from me].but..abah n' yong mkn sket je.cet.sangat memilih makanan.

1100.yong n' me naek motor to an-Nor bookstore.t'rasa otak semakin b'karat.fortunately,t'jumpa sudoku collection.n' telah m'belinya dgn harga rm12.90.[act..time f4 barulah aku kenal dgn sudoku.adoi.terasa diriku begitu 'kampung'.tu pon after i met sarina.thnx to her.]we go for a shoppng 1st before we get back home.

2025.pergi nite market ngan umi.naek moto n' aku yang bawak.hahahaha.sangat kelakar naek moto ngan umi ni.mula2 bising-bising.pastu diam terus sbb takut.ngee.panggil banyak-banyak kali pon tak jawab.ingatkan da tercicir kat mana-mana.haha.selamat sampai kat sana n' makan bakso yang sedap.nyum3~ before blk rumah..umi ajak pergi solat kat masjid tepi2 jalan.katanya..takut accident kat tgh jalan.ngee.tak sempat nk solat isyak pulak.hahaha.sampai begitu sekali prejudis umi t'hadap aku.wuuuuaaaaa.saba jelaa..

inikah aku~?ngahahaha

2 bla bla bla:

Nor Liyana Mohamad Rosly said...

haha tipah bawak moto ek...ish cemane le ghupenye ek~
tp sudoku collection tu cam aku bru beli kat tpg ritu gak je...12.90 gak...hahaha....

A K U said...

sngt comel ble m'lihat kte bawak motor.hahaha.emm..writer dy alan w. s. tan en?mari kte b'sama2 mnghabihkannya~!!aja aja fighing!!